wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

satu dua tiga

pantang larang saya

1 - jangan berjanji dengan saya . saya ialah manusia yang sangat allergic pada janji , escpecially janji dalam jangka masa panjang . tak payah galak gatal gedik nak berjanji kalau tak boleh nak tunaikan . saya sediri pun tak suka berjanji apa apa dengan sesiapa .

2 - jangan pernah paksa saya . saya ialah orang yang tak suka memaksa dan dipaksa . dont ever paksa saya untuk apa pun , once i said no it means no . tak kira laa apa pun jenis paksaan , lu mau tengok wa buat perangai lu paksa ahh wa .

3 - jangan kaitkan saya dengan sesiapa . saya ialah perempuan yang tak suka ada kaitan dengan orang yang takde kaitan dengan saya . saya dengan hidup saya dan awak dengan hidup awak . jangan masuk campur dalam hal rumahtangga saya macam awak tuu suami saya .

4 - jangan kuajiaq dengan saya . saya ialah insan yang lemah eh tetiba . saya hanya respect orang yang reti respect saya . guna bahasa kasar memang dipersilakan dengan segala hormatnya p belajar balik biar cukup ajar sikit . 

tajuk macam lari je dengan post , heee lebih satu je takpe kan . ada macam kak yong tak ? haha , this is me myself and i . sebarang pertanyaan boleh dikemukan di tempat yang disediakan , sekian terima kasih dan harap maklum . salam sayang , muah !


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD