wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

dulu punya cerita

merajuk je kerja

tengah rajin dengan penuh semangatnya nak cuba try test buat resume tapi tak tau bin tak pasti . kena p bertanya pada yang expert dulu kot . tangguhkan kejap yang tuu terus melencong buat benda ain . saya baru saja selesai stalk blog sendiri , habis takde kerja sangat dah .

bila baca balik semua post , rasa malu gila . kuatnya merajuk kat orang . kesiannya orang yang kena pujuk tuu . saya janji awak , saya janji kat awak , awak tengok ni saya janji kat awak , saya janji tau awak nanti saya merajuk lagi dan lagi .

flash back pasal plkn sebentar ye , in first group there was a guy yang always be my fight partner . sentiasa kelas sekali dengan dia , selalu lawan mulut plus lawan mata . ceritanya ialah tali matric card putus , dah laa kena always pakai time dalam kelas . 

tried to sambungkan tali tuu with pertolongan wirawati lain but still cannot make it elok balik . baling tali tuu kat lantai pastu duduk sandar kat dinding . suddenly dia minta tali tuu biar dia buat . i was like ambil ahh kalau boleh buat . then he gave me back that matric card with perfect tali like its never putus pun . 

second group in class , got a guy who ask about me a lot . rumah kat mana , spm berapa , sambung study kat mana and bla bla bla . senang masuk dengan dia , bersembang macam dah lama kenal . one day dalam kelas kena learn to lipat burung origami . this guy dah expert lipat so sekelip mata je siap .

lipat punya lipat sampai lebih dari sepuluh kali dah tapi tak jadi jadi pun , kertas tuu yang renyok ada laa . once again tinggal kertas tuu camtu je . he teach me to lipat from awal till the end . tera tuu pun dok lepas geram kat kertas tuu sampai laa jadi even tak comel .

next drama eh i meant the third group , semua sekali dah menggila bersama padahal baru jadi ahli kumpulan . siap boleh bersepakat boh nama kumpulan as gwiyomi then semua bergabung buat gaya gwiyomi . terasa sangat laa sweet .

btw saya sentiasa dibuli untuk jadi setiausaha dalam semua group , ni kes kena perli sebab tulisan . tak boleh jadi doktor tapi tulisan macam doktor tuu kira halal je laa kan . katanya terpikat tengok huruf g saya , nak kata comel laa tuu . 

paling teruk merajuk dalam plkn tuu dengan geng wirawati , tiga hari laa kot tak bertegur sapa . punya laa merajuk sampai depa pujuk pun jenuh . mengalir air mata tengok effort diorang tuu . after that pantang tengok saya duduk diam sorang sorang , mesti cepat je pujuk .

hmmm banyaknya benda jadi dalam plkn , dua bulan pun dah cukup untuk cipta sejarah sambil ukir kenangan . rasa macam jadi orang lain je kat plkn tuu . kuat sikit walaupun tak cukup kuat tapi kan kuat merajuk tuu still ada tak kira kat mana .

merajuk bawa diri baru laa dramatik sikit kan ? setakat merajuk sikit pastu orang pujuk bagi hilang merajuk tuu biasa sangat dah . saya rasa saya dah banyak sangat berlari tapi saya belum puas lagi berlari . saya akan berlari biarpun takde orang kejar .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD