wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

the missing of me

cita citaku menjadi orang kaya

attention attention , i am no longer a student of pra university aka form six . saya tengah ber-stpm kat rumah , Sedang Tunggu Pinangan Masuk . dengan segala hormatnya mempersilakan ibu ibu bapa bapa yang ada anak tuu boleh laa dijodohkan dengan saya ye .

so there is a girl yang dah nak kahwin eh going to work soon , still trying to apply kerja , untung kan duduk rumah makan tidur makan tidur je pastu orang gitau ada jawatan kosong nanti hantar resume , tak payah susah payah bangun awal keluar cari kerja , haish nampak gila laa pemalas .

apa yang sangat tak bestnya ialah kena p interview , macam dah dewasa sangat dah laa lalui semua benda alah ni . eeiii orang still baby lagi tau tak ? k tolong bagi penampar jarak jauh sat tapi flying kiss jarak dekat pun diterima pakai juga .

ehem nak gitau satu secret ni , promise tau jangan gitau kat orang lain tau . saya tak pernah bekerja pun . hari tuu pernah part time je tiga hari . ni yang rasa tak sabar nak dapat gaji pertama seumur hidup padahal kerja pun belum .

alhamdulillah saya masih lagi hidup walaupun tanpa facebook dalam kehidupan seharian saya . memang agak terasa kehilangan tapi relakan demi kebahagiaan bersama . walaupun ada wechat sebagai pengganti tapi facebook tetap dirindui .

saya masih sihat seperti sediakala cuma ibu jari saya injured sikit ni kes layan anak anak main bunga api . punya laa malas nak cucuh lilin sampai bakar bunga api guna lighter je kat tangan , haa memang padan laa muka nya pun adoi . konon bajet kak yong .

phewit sikit ada orang p tengok wayang ahh dengan kesayangan dia . mula mula rempit via motor pastu exchange drift pula . Allah saja yang tau betapa parahnya kegilaan sepanjang berada dalam kereta tuu . macam bawa princess laa kot , punya laa gedik plus mengada .

bukan selalu pun buat kerja camni kan , nanti dah ada kerja tak boleh dah buat perangai macam budak budak ni . panjangnya post , ni tandanya orang tengah lepas rindu . nanti rindu laa saya pula ye . doakan saya cepat dapat kerja biar cepat kahwin , haha .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD