wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

hello and goodbye

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin

hello , this will be really short one , curi guna laptop kakak untuk update blog 2saat eh 2minit . lepas deactivated facebook baru ingat kat blog . betapa comelnya perangai . apakah punca deactivated facebook ? hmmm lu pikir ahh sendiri !

beraya sakan hari ni sampai tepat pukul dua belas tengah malam baru habis bersalaman meminta duit raya eh meminta maaf . guess what , even i'm eighteen already , saya masih layak mendapat duit raya . ada almost sepuluh sampul raya berjaya dikumpul dan hasilnya mencecah tiga angka .

saya hanya perlukan orang yang perlukan saya , thats it . orang nak bahagia kita bagi dia bahagia selagi kita mampu . saya undur diri . selamat menyambut bulan syawal dengan penuh bahagia tanpa adanya saya dengan awak , goodbye .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD