wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

alhamdulillah

15hari dah pergi, 15hari lagi akan ke mari

saya blog-ing bila saya rajin , saya facebook-ing bila saya nak , saya wechat-ing bila saya suka , its my own right dude . sebarang paksaan dan ketidakpuashatiaan boleh get lost ups get the way out of my double cute life . clear enough ?

sabar tuu comel , budak umur 18 tak boleh marah marah sangat nanti nampak macam umur 81 . k memang ayat pujuk hati yang paling tak comel sedunia . saya tak marah pun saya just geram sikit , tak banyak pun sikit je sikit .

see , nak update pasal lain tertaip pasal lain . actually nak update pasal ehem segala kejadian di bulan puasa . makin kenal makin rapat makin sweet , jealous tak ? wait , i'm talking about my school not my scandal . ala macam terkantoi .

budak yang duduk barisan pertama yang kat hujung tuu kan , hmmm tak mau cerita ahh . budak yang bajet baik dalam kelas tuu kan , hmmm tak jadi nak cerita ahh . budak yang pernah buat comel bawa beg strawberry p sekolah tuu kan dah malu teruk dalam kelas .

dalam otak tengah berserabut pasal semua subjek , form six is killing me slowly and cutely . study group dalam perancangan bersama dengan kawan kontrak , sekolah lain lain tapi saya tau aktiviti dia dalam kelas sama macam dia tau aktiviti saya dalam kelas . 

awak , dah 15hari kita semua berpuasa . awak , tinggal 15hari kita nak raya . dah pernah buka puasa kat luar dengan big family . now tak sabar nak dating plus celebrating birthday with kawan kesayangan yang akan pulang ke kayangan . 


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD