wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

mereka dan mereka dan mereka

 puteri indera kayangan

 geng anak mami

the tanggechi

saya ada yang lama dan saya dapat yang baru dan saya dapat yang lagi baru , this what we call three in one . tak guna kalau pandai cari kawan tapi tak pandai nak jaga kawan . so let's me story-kan pasal mereka mereka mereka yang saya dah cuba untuk kenal .

puteri indera kayangan - dah kenal 2tahun - sekolah sekali -kelas sekali - rehat asing asing - balik masing masing - study suka hati - result spm tak sama - semua bawa haluan berbeza - still contact each other - really know me inside and outside .

geng anak mami - dalam proses kenal mengenal - kaki gosip - mandi hujan bersama - tak makan sayur - tak minum kopi/nescafe - like twins - selalu speaking - dah berpunya - supportive - really understanding me even baru kenal .

the tanggechi - i'm their 'baby' - saya selalu dimanjakan - sentiasa jaga saya - kuat sebab sorang demi sorang boleh dukung saya - sangat peramah - mereka penghibur saya - saya pendengar mereka - really caring about me no matter what .

kalau tak suka dengan perangai or cara saya , jangan berkawan dengan saya . saya tak perlukan kawan yang tak suka dengan saya tapi buat buat suka . sebab saya hanya berkawan dengan orang yang anggap dan layan saya macam kawan .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD