wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

from a to the z


barang yang di-shopping oleh saya , kakak saya dan mak saya untuk ke plkn 

borang yang diisi pada pukul 1pagi 31/3/2013

beg belah belakang yang tali kuning dan beg yang sebelahnya tuu milik saya 

sesi menghantar pelatih plkn ke kem 

locker yang dah siap dikemas dalam masa sejam

 kem yang tercantik antara 81 kem dalam malaysia

 suasana hujan yang diredah oleh saya 

 layan cerita hindustan dalam bilik rehat wirawati

 tangga yang kena daki untuk p surau

tangga untuk turun daripada surau

bendera company delta versi belum siap sepenuhnya

lawatan keluarga tercinta selama 4jam bergosip dan berposing

tag nama dan jawatan dalam organisasi

origami burung suru yang dilipat sendiri dengan tunjuk ajar dan pujukan ahli organisasi

kenangan daripada chinese friend

ink pen wira dan wirawati

hasil tangan saya dan seorang wira melayu

nasi ayam ala dewan makan

borang balik bercuti

keberangkatan pulang


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD