wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

plkn

kem lagenda seri negeri

turun je dari bas macam nak terkeluar jantung , tinggi yang amat kot ala cameron highlands bak kata pakcik bas . nak kena panjat naik dengan 5barang . satu beg besar , satu beg kecil , satu beg galas , satu plastik baldi , satu teddy bear . nasib laa awal awal lagi dah ada wira yang jadi hero pertama .

since dari dalam feri lagi memang tak mampu nak manage semua barang barang tuu , ada je wira dan wirawati yang tolong angkatkan . tapi banyak juga laa dapat sindiran yang boleh dianggap as nasihat contohnya seperti , ni nanti masuk plkn buat latihan bagi kuat biar boleh angkat sendiri beg . 

minggu pertama memang tough yang amat , jurulatih sentiasa pesan mental kena kuat . mungkin saya tak cukup kuat tapi alhamdulillah saya masih mampu bertahan sampai minggu yang ketiga dan sekarang officially-nya tengah menikmati cuti .

latihan not bad bila dah boleh buat , masa yang over padat tuu je yang tak dapat nak biasakan diri until sekarang . dengan ini saya mengaku saya pernah kena denda dengan dua dude saya . that was the first and the last time ever and ever .

saya boleh kenal yang mana kawan dan yang mana lawan bila saya sakit . saya boleh tau yang mana real dan yang mana fake bila saya injured . saya boleh faham yang mana kisah dan yang mana buat buat kisah bila saya tak boleh nak berdiri . 

sakit yang pertama bila jatuh tergelincir kat dewan makan , kena usung dengan 4-5 wirawati chinese and malay . time tuu just kenal muka tanpa tau nama tapi semua tolong je tak kira orang . dapat mc sehari pastu dalam masa dua hari dah lega .

sakit yang kedua bila jatuh terlicin kat surau , time tuu hampir semua wirawati malay mai pegang , mai angkat , mai usap . punya laa pening sampai turun tangga pun nak terjatuh tapi nasib baik ada yang sambut . masuk bilik terus rebah atas katil .

sakit yang ketiga bila jatuh kat dorm , time tuu ada sorang je wirawati indian . dia tolong mai check injury pastu p jerit panggil ketua skuad , ketua skuad pula lari mai tengok pastu lapor kat jurulatih , jurulatih pula mai tanya pastu call medic , akhirnya medic tolong rawat .

antara semua sakit , sakit ni yang paling teruk dan paling lama dan still tak lega sampai sekarang . saya didukung , diambilkan makanan , disuapkan nasi , dikupaskan udang , disuapkan air , dipaksa makan ubat yang besar gila sampai saya terluah balik , didodoikan tidur .

seriously selama 18tahun hidup mana pernah jatuh jatuh ni , maybe sebab badan kat plkn tapi hati jiwa minda semua kat tempat lain kot . dari pelatih sampai laa ke jurulatih , semua dah detect dah saya kerap jatuh sampai jadi oku sementara .

kalau nak diikutkan memang banyak lagi nak cerita tapi biar laa ada yang menjadi rahsia . biar gambar je yang menceritakan semuanya ye . berita tergempar , berat badan saya tak bertambah atau berkurang . berita tak tergempar , warna kulit dah berubah sangat yang amat .




doakan saya terus sabar dan kekal kuat untuk tamatkan program latihan khidmat negara saya sehingga 26/5/2013 untuk melayakkan saya mendapat sijil keramat sebelum saya sambung study . semoga saya menjadi pelatih yang terlatih dengan baik , amin .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD