wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

kahwin

isteri orang

alahai tajuk macam minta penumbuk bertubi tubi je . mula mula isu nie berunsur lawak je tapi lama lama macam agak serius . nasib baik laa jadi anak ketiga , macam biasa laa ye anak sulung yang kena tempias yang kuat . heee best gelak puas kat kakak tadi .

ehem biar saya nyatakan semua syarat syarat yang harus dipenuhi untuk jadi menantu idaman mak saya dan menantu pilihan abah saya . t0l0ng gelak ye , saya rasa amat sangat lawak bila hal kahwin jadi isu . eh t0l0ng serius sikit wan zulaikha .

syarat mak : mesti ada kerja yang tetap dan menjamin masa depan , kerja kerajaan diutamakan . mak selalu melawak depan tv bila nampak fahrin ahmad muncul , kalau dapat menantu macam fahrin ahmad takpe juga . pastu disambut dengan ayat lawak , haa takpe mak nanti salah satu anak mak dapatkan . 

syarat abah : kalau ustaz masuk meminang memang abah akan terima , tapi abah akan hantar spy dulu untuk pastikan betul betul . haa yang nie pun disambut dengan ayat lawak , takpe abah utamakan anak yang sulung dulu sambil jeling kat kakak .

abaikan p0st nie tau , saja je gedik nak update pasal benda sensitif nie . seri0usly macam heart attack je tadi kami adik beradik bila benda nie diutarakan . err saya sedang menghitung hari menuju ke tarikh yang dinanti , tinggal 25hari lagi .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD