wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

ingat

take n0te guys

27/2/1995 - tarikh nie jangan pernah berani nak lupa ye , awak lupa nanti saya bunuh awak . ehem nie tarikh keramat yang amat dalam hidup saya . well tak lama lagi dah nie , haa jangan lupa nak sediakan hadiah yang c0mel l0te tau .

11/03/2010 - tarikh nie biar saya je yang ingat , tarikh saya mula menceburi bidang laman s0sial . tunggu , ini semua p0y0 ! nie tarikh saya buat faceb0ok yang kini menjadi kesayangan saya yang merangkap jantung hati saya .

22/03/2012 - tarikh nie awak jangan ingat , saya pun nak buat buat lupa je . nie tarikh result spm keluar . mana rasa cuak lansung pun , rasa nak lari jauh jauh je . nak kata tak bersedia lagi b0leh ? hmmm nak tunggu bersedia sampai bila pun tak bersedia .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD