wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

sayang

kita harus putus

lagu je , takde kaitan dengan yang dalam kubur or yang tengah baca p0st nie . hmmm dah c0nfirm tak balik perlis bulan dua s0 kena celebrate birthday kat sabah je laa jawabnya . ala sedihnya tak b0leh nak tuntut hadiah dari kesayangan kesayangan kat perlis .

maybe next week nak buat reuni0n dengan ex classmates dulu kala tapi dua hati nie . dah lama tak jumpa mesti awkward gila gila . kalau tak jumpa nanti rugi pula , bukan selalu balik sini . teng0k laa dulu nanti camne . wan zulaikha t0l0ng fikir sedalam dalamnya sedalam lautan pasifik ye .

nak st0ry sikit nie , h0t news ever . orang selalu panggil saya anak abah tapi muka saya sebiji macam mak saya . tapi saya lagi manja dengan mak saya eh dengan abah saya eh dengan dua dua je laa senang . tapi perempuan memang akan lebih rapat sikit dengan mak .

tak kenal saya t0l0ng buat cara tak kenal ! jangan bajet macam awak dah kenal saya luar dalam , jangan bajet macam awak dah kenal saya dari kecil sampai besar , jangan bajet macam awak dah kenal saya dari a sampai z .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD