wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

listen

let me speak

haa saya nak cerita nie awak , memang suka pun cerita semua benda . tak suka ambil tau b0leh blah jangan sibuk nak baca . okay tarik nafas dalam dalam wan zulaikha , tak perlu sp0ilkan m0od demi orang yang tak penting dalam hidup .

saya dah buat kek c0klat untuk kali yang ketiga , heee dah expert dah k0wt . saya je yang jadi chef kat dapur sekarang nie . masak spagetti ala yang kat pizza tuu pun b0leh tau , bukan spagetti malas malas macam selalu .

yang paling nak cerita sangat nie , saya dah b0leh masak rendang ayam . aduh terjatuh cinta dengan air tangan sendiri . rasa tersangat amat laa bahagia bila b0leh cuba masak macam macam masakan dan yang paling bahagia bila masakan tuu menjadi .

sekarang nie dah ada peneman untuk berg0sip , dah ada peneman untuk tangkap gambar , dah ada peneman untuk tidur . kakak tercinta datang bercuti sebulan kat sabah . takde laa nak b0ring tahap online faceb0ok 24jam tanpa henti je nanti .

hmmm baru semalam c0ntact balik dengan semua member member perlis , sebelum nie saja sepikan diri sunyikan hati . ada juga orang rindu ye ingatkan dah lupa habis dah . in shaa allah kalau rajin nanti saya bawa balik ole ole dari sabah ye wahai rakyat perthlis , bawa balik pakwe sabah pun b0leh .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD