wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

bye

20/01/2013

tak sedih tak nangis tak sebek , tengah buat muka c0mel l0te nie . hmmm nak tinggalkan awak eh nak tinggalkan faceb0ok yang merangkap jantung hati saya . sayang nak tinggal tapi kena tinggal juga laa , tak tau laa lama mana b0leh tinggalkan .

keputusan saya takde kaitan dengan siapa siapa , saya sendiri se0rang diri yang buat keputusan berani mati nie . in shaa allah dah takde keluar muka saya je kat news feed faceb0ok awak , lepas nie muka saya keluar kat kamera je . senang takde kacau hidup sesiapa .

saya nak enj0y cuti saya . saya nak enj0y masa saya . saya nak enj0y hidup saya . saya nak buktikan saya masih mampu bernyawa dan bernafas tanpa faceb0ok . malas ahh nak deactivated s0 just biar tak active je faceb0ok kesayangan tuu .

tak mau ada ayat terakhir , saya benci saya tak suka . saya bukannya nak tinggal faceb0ok untuk selamanya pun . heee nanti dah rindu tuu online laa macam selalu balik , takut awak pula yang tak sanggup teng0k muka saya je kat faceb0ok tuu . 

btw jangan lupa rindukan saya tau tapi saya takkan rindukan awak . eh lagi satu jangan lupa sediakan hadiah untuk birthday saya nanti tau awak . tak kira laa saya ada ke takde kat faceb0ok time birthday saya tuu , saya nak juga hadiah .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD