wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

hai

kembung pipi mulut muncung tiup tudung

5hari je mampu tinggal faceb0ok , t0l0ng tabik tangan eh t0l0ng tepuk tangan . takde benda nak buat kalau tak online faceb0ok . biasa laa dah jadi budak tak kerja memang takde kerja lain laa nak buat , nak rehat pun macam dah terlebih rehat sangat dah .

saya sangat suka tidur , hari hari saya tidur . mata nie rasanya dah lebih dari mata panda dah jadinya . bukan tak cukup tidur tapi terlebih tidur . mana taknya , sekali bangun tidur pastu dua kali tidur balik . kekadang sampai rasa tak mau tidur sebab dah puas tidur .

hmmm macam dah penat menghitung bulan minggu hari jam minit saat dan yang sewaktu dengannya , tunggu je laa ye wan zulaikha . banyak betul laa benda kena tunggu . argh saya paling benci menunggu ! masa , t0l0ng cepat sikit err cepat banyak pun takpe .

saya tunggu awak wahai februari , saya tengah tunggu awak juga ye result spm , saya terpaksa tunggu awak plkn , saya sentiasa tunggu awak tau perlis indera kayangan putera idaman . sekarang saya dalam pr0ses membaikpulihkan semuanya .

hari nie birthday mak tercinta ! mak , s0rry tak ada dengan mak time birthday mak . mak , s0rry tak bagi hadiah lagi kat mak , s0rry tak b0leh nak masak untuk first time sempena birthday mak . mak , y0u're the number one f0r me and i l0ve y0u f0rever and ever .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD