wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

10 fakta

saya dan diri saya

1 - saya pendiam - percaya tak ? t0l0ng laa percaya , kebenaran yang nyata . banyak update tak semestinya banyak cakap . dalam faceb0ok dan dalam realiti mana sama . suara saya pun orang susah nak dengar kecuali laa dengan family or friends , memang l0udest v0lume .

2 - saya pemalu - haa yang nie kena percaya sangat sangat . saya takkan p mana mana se0rang diri kecuali kalau keadaan memaksa macam time naik flight hari tuu , tuu pun first time k0wt . kalau p kedai makan pun jarang nak order sendiri .

3 - saya kuat tidur - yang nie tak payah percaya pun takpe rasanya . saya jenis yang tak suka k0rbankan tidur saya kalau saya dah b0leh tidur . bila takde benda sangat nak buat , saya akan naik atas katil ambil selimut peluk bantak pastu tidur .

4 - saya memilih - saya tak pakai baju yang mak or abah saya beli kalau saya tak suka dengan baju tuu . saya jenis yang akan pilih s0mething tuu betul betul sampai sanggup cari kat banyak tempat bila dah kena dengan taste saya baru saya akan beli .

5 - saya garang - err yang nie orang yang kata , setiap orang yang pernah kenal dengan saya akan kata saya garang walaupun baru kenal . sampai abah pun pernah tegur awat yang garang sangat nie . kalau mulut tak bersuara mesti muka yang akan tunjukkan riak garang .

6 - saya gila kamera - yang nie tak dapat disangkal lagi laa , berpuluh ribu keping gambar ada sebagai bukti . memang merana laa orang yang tangkap gambar saya , takkan berjaya hanya dengan sekali snap . mesti ada je yang saya c0mplain sampai laa orang tuu akan buat muka semacam .

7 - saya tak suka makan sayur - bukan tak makan semua sayur tapi sayur yang tertentu je saya makan , yang rasa dia tak pahit tak bau kuat tak mel0yakan tekak . sayur dalam burger saya makan je , sayur kat kfc tuu pun makan juga .

8 - saya tak suka makan ubat - dari kecil sampai besar saya tak suka makan ubat b0t0l  . time kecil dulu kalau demam , abah terpaksa hancurkan ubat tablet dalam sp0on . tapi bila dah besar nie dah b0leh dah telan sendiri ubat tablet tuu , kekadang rela sakit dari makan ubat .

9 - saya suka makan pedas - makin pedas makin saya suka , baru laa ada selera gitu . rasanya antara semua adik beradik perempuan , saya je laa k0wt yang lidah kebal tahan pedas . rasa tak kenyang je macam tak puas kalau tak makan pedas .

10 - saya suka makan masam - mak sampai panggil saya hantu garam belacan . benda yang orang makan sampai berkerut habis muka , saya akan makan sambil buat muka bahagia . saya suka curi limau kasturi or limau nipis mak saya , kekadang saya curi asam jawa or asam keping mak saya .

11 - saya eh kata 10 je fakta , camne b0leh sesat sampai 11 nie . s0rry laa saya terlampau excited sangat nak berfakta sampai terlajak sikit . takpe kita reverse je balik , abaikan yang terakhir nie . heee selamat mengenali saya ye awak !


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD