wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

alhamdulillah

terima kasih ya allah

saya nak cerita dari mula , t0l0ng luangkan masa sebentar ye . dari semalam tak tidur , lepas pukul 8pagi baru mata terlelap  . bangun pukul 10lebih untuk siap siap nak keluar . packing itu ini , buat sandwich , merajuk masuk bilik pastu dah hilang merajuk baru masuk dalam kereta .

perjalanan bermula , mata mula mengantuk . tidur kejap pastu terbangun balik . tak banyak yang b0leh diceritakan time siang . segalanya terjadi time malam . saya rasa macam diberi peluang kedua untuk teruskan hidup , degupan jantung macam dah terhenti tadi .

dalam perjalanan menuju ke destinasi , lalu kat kawasan gelap tanpa lampu , hutan kiri kanan , kabus agak tebal , jalan sunyi sepi . saya cuba untuk lelapkan mata sampai laa tiba tiba kereta masuk lubang , tayar meletup . dua biji tayar belah kanan pancit .

dengan jalan yang jarang ada kereta lalu , memang rasa macam macam dah . nasib baik laa tak lama lepas tuu ada kereta lalu . dia t0l0ng gitau yang dekat situ ada kampung . dengan penuh berhati hati dan berjaga jaga , sampai juga kat kampung tuu .

penduduk kat situ sangat baik , sudi keluar dari rumah , berhentikan kereta , cari dua biji kereta , tumpangkan sampai ke h0tel . memang rasa macam mimpi sangat , semuanya dipermudahkan . alhamdulillah saya bersyukur saya selamat dan masih hidup , terima kasih ya allah . 

saya sayang sabah bah !


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD