wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

sek0lah

saya bukan budak sek0lah

tadika huda - start tadika time umur 4tahun kalau tak silap , macam dah tak berapa nak ingat sangat . kecil kecil pun dah ada peminat okay eh bukan peminat tapi pengacau . siap terkant0i dengan family lagi pastu mula laa kena usik sampai nangis tak mau p tadika .

sek0lah tengku budriah - darjah satu sampai darjah tiga sek0lah kat perlis , siap satu kelas lagi dengan pakwe kat tadika tuu . bila ingat ingat balik c0nfirm tergelak tersengih tersenyum s0rang s0rang . pernah gaduh sampai lima jari yang c0mel nie lekat kat pipi s0rang budak perempuan .

sek0lah kebangsaan inanam dua - darjah empat sampai darjah enam sek0lah kat sabah . time nie takde dah main lari lari , main tiang tiang , banyak main mata je . banyak bergaduh dengan budak lelaki , ada juga laa nak kena tampar , kena tarik rambut , kena sekat dengan kaki .

sek0lah menengah kebangsaan agama inanam - time f0rm one masuk sek0lah berasrama penuh . err kenangan pahit lagi banyak dari kenangan manis rasanya . kat sini pun asyik bergaduh dengan budak lelaki juga , tapi gaduh mulut je .

sek0lah menengah kebangsaan arau - f0rm tw0 sampai f0rm five sek0lah kat perlis balik . hmmm yang kat sini memang dah banyak gila kenangan masam masam manis tercipta . first year tak banyak cerita tapi yang last year tuu memang bermacam cerita sampai lebih banyak dari karangan bm rasanya .

sejujurnya saya tak pernah rindukan sek0lah ! saya tak pernah jejakkan kaki semula kat semua sek0lah yang saya dah tinggal , sekali pun tak pernah . tapi apa pun yang jadi , saya tak pernah lupa walau satu nama pun classmate yang pernah muncul dalam hidup saya .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD