wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

sekepala seperangai

malas bin tak rajin

dengan ini diumumkan saya telah menghabiskan kredit celcom dan maxis secara serentak dalam satu masa . disebabkan oleh pakat dapat heart attck kes kena p ambil sijil spm yang ori . maknanya sekali lagi kena melangkah masuk sekolah yang telah ditinggalkan .

err awal lagi laa kot kan nak p ambil , lek lu sap kok lu . yang tak boleh blah nya semua dah sepakat tak mau p ambil lagi dalam masa terdekat tapi terus terbuat plan nak p menggedik eh berjumpa melepaskan rindu yang tak tertanggung dah ni haa .

punya laa comel perangai masing masing , sebab ni kot boleh jadi kawan yang tak pernah lost contact tak kira hujan ke ribut ke taufan ke tsunami ke . banyak sangat dah pahit manis susah senang menangis bergelak bergosip bersama , i miss how close we used to .

and suddenly teringat antara benda yang gila pernah kami semua buat sekali , eh diorang yang buat demi melayan kerenah gila saya . tulis senarai ciri ciri jejaka idaman untuk saya . so sweet kan ? actually tetiba teringat sebab ehem nak pilih jejaka idaman ni .

nak kahwin hujung tahun tak kira nak kahwin juga kot mana pun . beli hadiah besar siap siap tau , saya just invite orang yang ada hadiah je come to my wedding of the year tuu . ups terserlah betapa materialistiknya wan zulaikha ni kan . 


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD