wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

dua puluh sen

terima kasih bn katanya

jumpa dua kupang tepi jalan buat tak tau , bila harga minyak naik dua kupang tau pula nak kecoh sana sini . mau dok buat relax sat boleh ? nasib laa tak active facebook lagi , kalau tak confirm lagi haru biru purple pink red green semuanya pun .

enough , tak mau terlibat pun dengan isu hot meletop ni . dah laa baru je pulih dari migrain , tak pasal nak serabutkan pula kepala dan otak . perut kosong sebab tak dinner pastu tidur pula pukul tujuh pagi , haa memang saja cari pasal laa dah tau kepala ni sensitif .

heee right now saya tengah menaip sambil peluk cium my new baby boo . haa ni yang first secara officially-nya milik mutlak saya . bodek mak sampai dapat juga baby boo ni , bukan selalu manja dengan mak camni kan mak kan , saya sayang mak saya sangat sangat !

eh kat luar tuu tengah hujan laa , bestnya tidur tapi lagi best kalau p main hujan yang lebat tuu . adik dah demam tahap panas membara dah , kakak je haa yang sihat walafiat . lamanya tak demam , rindu nak demam , hmmm nak demam boleh tak ?

syawal dah dekat nak melabuhkan tirai means dah nak dekat sebulan saya pengsankan facebook kesayangan saya . eh tolong kira hari ye , takut terlupa . al maklum laa dah terbiasa hidup tanpa facebook konon nya .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD