wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

lifeless

fake it till we make it

wechat still in process to close , officially close up on 31/8 . ada orang bangun awal gila hari ni for the first time ever after tak jadi budak sekolah . for the first time juga tidur awal , before midnight dah nyenyak tidur dibuai mimpi indah . kalau tidak selagi tak masuk subuh jangan harap mata nak terpejam .

got a message from kesayangan terus tak rasa nak sambung tidur balik . had to cancel our merdeka plan sebab pakat nak continue study dah masing masing . so automatically saya seorang je laa pegang diploma terhormat Sedang Tunggu Pinangan Masuk .

hmmm saya tak merajuk pun , tak payah susah payah nak pujuk . eeiii mana ada merajuk pun . siapa yang merajuk ? just tak rasa nak reply message or pick up calls . bukan merajuk laa . dah dah tak perlu pun buat ayat jaga hati . saya okay , saya dah besar . jangan risau pasal saya .

baru habis baca novel yang dah ke berapa tah , biar takde mood pun boleh ada mood bila baca novel . saya takkan tinggalkan novel without baca habis no matter what . sanggup tak makan and sanggup tak keluar rumah just because a novel . lamanya tak keluar dari rumah .

once again jawatan kosong menerjah ke gegendang telinga , ni kali yang ke berapa pun tak tau laa . err yang hari tuu punya kerja pun tak cuba try test apply lagi . tah laa rasa sangat lifeless . orang umur lapanbelas dok sibuk belajar , ni dok sibuk nak kerja . nak kahwin boleh ?

time bulan puasa bukan main lagi berat turun , lepas raya semua orang tegur nampak temban laa jadi gemuk laa . dari yang jarang jumpa sampai laa yang selalu jumpa , semua tegur tuu je . memang sah sah laa takkan makan nasi dah lepas ni , muktamad !

saya dah bersedia seluruh hati jiwa raga bakul untuk meng-activekan balik facebook saya selepas cukup sebulan saya deactivated . kalau tak gedik tak boleh hidup kot budak ni . ehem jangan main aci ligan sambil tarik tali sangat laa wan zulaikha ooi .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD