wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

malas

hmmm oh k 


awak jom tukar mata dengan saya nak ? saya nak tukar mata dengan awak . mata saya ni dah laa comel gila , mengada lebih pula tuu . bila nak lega tah . sampai bila tah kena makan ubat je . dah laa ubat yang dapat kali ni besar bin bau kuat . segelas air untuk empat biji ubat .

eh orang sakit tak boleh taip banyak banyak , nak kena jaga elok elok mata ni . kurang dari 20k pula nanti . tapi nak cerita lagi ni , tak puas lagi buat luahan hati jiwa hempedu jantung paru paru . btw saya tengah lancarkan mogok besar besaran dengan kesayangan saya kat key ell nuh .

tiga benda saya paling suka buat bila ialah tidur , makan , shopping . saya dah bawa keluar elaun plkn hasil penat lelah saya tuu . dapat je duit tuu kat tangan terus ajak family p shopping . enam helai tudung dan sehelai baju menjadi milik saya . belanja ice cream yogking untuk family , sweetnya .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD