wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

G - gone

kbye

nak nangis boleh ? dah makin ramai yang mencari . sorry laa saya still dalam mood tak mau keluar rumah , semuanya harap kat mak . sampai baju sekolah pun mak yang kena tolong belikan tanpa tuan punya badan p sekali . muah saya sayang mak saya !

baru touch up blog , baru clear up facebook , baru make up phone tetiba pula phone sayang buat hal . eeiii mana rasa nak baling phone atas katil pun . nasib laa mak yang comel macam anak mak ni tolong pujuk . dah bagi phone tuu kat mak biar mak serahkan kat orang yang expert .

few more days left but no preparation at all , oh how i wish this is not happening . tak sambung study tak boleh ke ? nak duduk rumah je tak boleh ke ? penat plkn pun tak habis lagi ni , dah kena jadi budak sekolah balik . dah laa masuk sekolah baru , memang macam budak form one sangat .

jangan merungut boleh tak wan zulaikha ? jangan mengada boleh tak wan zulaikha ? jangan menyusahkan boleh tak wan zulaikha ? tarik nafas in hembus nafas out boleh tak wan zulaikha ? relax boleh tak wan zulaikha ? buat gwiyomi boleh tak wan zulaikha ?

kakak kakak tercinta , kawan lama , kawan kontrak , thanks banyak bagi semangat yang menyengat . k wan zulaikha dah ready untuk memulakan perjuangan baru , saya okay saya dah besar saya kuat saya boleh saya comel . jangan lupa rindukan saya dan tolong doakan saya .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD