wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

i'm done

i miss them to be here by my side like always

baru lepas bakar semua benda yang berkaitan dengan plkn , just simpan yang mana yang sayang je . kalau boleh nak padamkan semuanya pasal plkn dalam kepala otak ni . barang mungkin boleh dilupakan tapi kalau orang nak buat camne ? 

jatuh , bangun sendiri . merajuk , pujuk sendiri . nangis , lap sendiri . saya okay , saya dah besar . dan yang paling penting saya bukan kat plkn yang sentiasa ada orang di sekeliling dan tak pernah bersendirian tak kira walau di mana pun .

nak kena mulakan hidup baru as student of pre-university . bermula sebagai budak sekolah yang baru kat sekolah yang baru . dah rasa jadi macam budak form one pula . kena beli balik semua kelengkapan sekolah dari a ke z , baju , kasut , beg , stationery .

lastly , i don't care what will happen next so i will just let it be . no matter apa yang kita rancang , Allah yang tentukan semuanya . sesungguhnya Allah sebaik baik perancang . saya percaya Allah dah tetapkan semuanya  untuk saya . tolong doakan saya berjaya dan bahagia .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD