wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

muah

rindu serindu rindunya

okay rindu awak eh rindu bl0g , bajet macam lama tak update bl0g . actually masa tuu ada je kalau setakat nak menaip tapi saja d0k buat busy sikit . hmmm takde new update sangat pun just saja nak gedik update juga untuk lepas rindu .

en0ugh bab rindu wan zulaikha , t0l0ng tukar perkataan lain pula . ehem saya dah jatuh cinta ! relax , steady , c0ol , calm d0wn , bukan jatuh cinta dengan awak pun . saya dah jatuh cinta dengan lagu nie , ala sweet je kan . awak jadi sweet macam lagu nie ye awak .

sekarang saya sedang bercuti agak sakan kat sabah , stay h0tel sana sini . duduk seharian dalam kereta baru sampai ke destinasi . p sana p sini , p tempat tuu p tempat nie . best tapi sayangnya takde ph0t0sh0ot macam selalu . tangkap gambar biasa biasa buat cukup syarat je  .

percaya atau tidak saya sedang menaip bawah selimut , s0 tak b0leh nak l0ng l0ng sangat laa . memang first time buat kerja gila camni . err takpe demi bl0g tercinta saya sanggup . mungkin saya takkan aktif macam dulu , sila rindukan saya !


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD