wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

2013

lapan belas tahun

2012 , tahun yang ada banyak kenangan tercipta dengan kesayangan kesayangan saya . 2012 , tahun yang menjadi penentu hidup saya pada masa depan . 2012 , tahun yang membuat saya lebih berdikari tanpa mengharapkan orang lain . 2012 , terima kasih untuk semuanya !

benda yang dah lepas jangan dikenang , benda yang dah lepas t0l0ng lupakan , benda yang dah lepas kira lepas laa ye . hmmm tahun baru nie lain dari yang lain k0wt . tak b0leh cucuh mercun kebab0m kebab0m dah , tempat orang tak macam tempat sendiri .

sedih ? tak juga . ser0n0k ? pun tak juga . tah laa , macam takde rasa apa apa je nak tinggal tahun 2012 pastu nak masuk tahun 2013 . oh mungkin hati dah tertinggal kat perlis indera kayangan . dengan handph0ne yang saja buat perangai , mana tensi0n pun .

untuk tahun 2013 , saya takde azam . azam azam tahun yang sebelum nie pun tak tertunai lagi . s0 saya dah malas nak berazam apa apa . selamat memulakan hidup yang baru dengan tahun yang baru dengan buku yang baru dengan hati yang baru .

mungkin kita dah lama kenal , mungkin kita baru kenal , mungkin kita tak pernah kenal , tapi saya nak minta maaf kat awak semua kalau ada tersakitkan hati terguriskan hati terlukakan hati terjatuhkan hati tercuri hati . heee maafkan saya ye awak .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD