wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

terima kasih

20/12/2012

fuhhh sekali lagi tarikh lawa menjelma , asal tarikh lawa je mesti ada je kenangan tercipta . t0l0ng buat muka bangga sikit ! saya memang attracted gila kat tarikh lawa lawa nie . dengan tarikh yang lawa nie , saya pun keluar dengan dressing yang lawa .

ceritanya bermula bila saya dan kakak kakak saya naik teksi p stesen puduraya hantar kakak saya yang s0rang balik perlis naik bas . turun dari teksi , pemandu tuu t0l0ng angkat beg dan ucapan terima kasih diberikan . dah p kaunter ambil tiket pastu nak p ke arah lif , ada tangga pula kat situ .

lupa nak gitau , beg yang saya tarik tuu lebih besar dan lebih berat dari saya ! s0 memang tak b0leh laa nak angkat turun tangga . tetiba ada abang terlajak usia datang t0l0ng , agak seram juga laa sebab bau arak gila kat dia . lepas dah siap terus kata terima kasih then blah .

siap semua urusan , saya dan kakak pun berjalan menuju ke stesen lrt . terserempak dengan budak budak sabah , di0rang tegur tudung pastu di0rang tegur baju . ada ke patut panggil saya amerika ! eeiii nasib laa hands0me hands0me semuanya . perjalanan diteruskan lagi .

turun escalat0r dan secara tak sengaja ada darling darling key ell kat belakang . ehem hands0me laa juga . dia cakap , awak kain awak tersepit ! ish memang saja je mentang mentang laa pakai kain kembang time tuu . abaikan saja , lepas turun lrt terus naik teksi .

masuk teksi duduk tepi , bila tutup pintu kain tersepit . aduh memang masin gila mulut darling tadi tuu . teksi tuu pula dah start bergerak . bila nak buka pintu tuu tetiba pintu tersekat , tak b0leh buka dari dalam . sampai kat destinasi , pemandu teksi tuu turun t0l0ng buka pintu . 

terasa macam princess sangat laa kan , keluar teus l0ghat utara . terima kasih n0wh ! haha , lepas tuu baru teringat saya kat key ell lagi nie .pastu sebelum masuk bilik sempat juga ph0t0shot sebentar kat balk0ni . nanti laa kalau rajin gambar akan di-upl0ad ke dalam faceb0ok .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD