wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

single

zulaikha menunggu yusuf

baru update status single kat faceb0ok , selama nie bajet dah married . heee saja je jadi gedik sikit sekali sekala bukan selalu sangat pun ad0i . single tak mati laa , nie tengah hidup c0mel l0te lagi nie . btw lawa tak bl0g baru saya ? *lari tajuk , t0l0ng kejar*

fuhhh penat kejar akhirnya dapat balik ilham untuk tajuk yang sebenar benarnya . actually saya ada pengumuman penting nak buat selama 17tahun 9bulan 18hari saya hidup sebagai anak orang , adik orang , kakak orang , kawan orang , skandal orang k0wt .

saya tak pernah pecahkan rek0d single saya ! datang laa angin , datang laa taufan , datang laa ribut , saya tetap dengan pendirian saya . fine , saya memang agak keras kepala err agak degil juga laa . ad0i apa yang tersasul habis perangai c0mel kat sini .

percaya saya single ? tak percaya saya single ? ikut suka hati jantung hempedu paru paru laa nak percaya ke tak , tak suruh percaya pun . eh percaya laa percaya t0l0ng laa percaya . umur muda muda c0uple buat apa , lain laa kalau kahwin terus .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD