wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

selamat tinggal

lambai tangan

sedih ? hmmm ada laa sedih sikit , tak banyak pun . malam nie malam terakhir kat key ell . es0k dah nak naik flight menuju ke , ke mana ? haa nanti dah sampai baru tau . heee baru macam suprise sikit kan ? surprise laa sangat kan .

kepergian saya ke sana akan meninggalkan semuanya kat sini , n0 m0re darling darling ! dah jadi baik balik dah . dah malas nak usik usik orang dah . dah tak mau buat perangai c0mel l0te sangat dah . dah tinggal semua yang dah lama just ambil yang baru je .

ehem harap harap dalam flight ada laa tersangkut dekat pramugara hands0me eh wan zulaikha tak payah nak berangan ! terlupa pula kena tinggal perangai gedik gedik , galak galak , gatal gatal dan yang sewaktu dengannya . s0rry tersasul sikit je tuu , tak serius pun .

awak take care tau awak , hmmm rasanya awak yang kena wish kat saya . aduh dah terbalik pula . takpe laa saya kan baik sikit dari awak s0 biar saya je laa yang d0akan awak . awak sem0ga sihat selalu , awak sem0ga c0mel sentiasa , awak jangan berani nak lupa saya !


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD