wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

mimpi

al fatihah

yaAllah , berikan laa aku ketabahan ketika sedih . yaAllah , berikan laa aku kekuatan iman ketika lemah . yaAllah , berkan laa aku petunjuk ketika keliru . yaAllah , berikan laa aku cahaya ketika kegelapan . hmmm betul kata orang , s0lat pengubat segala masalah .

saya termimpikan orang yang dah lama meninggal . saya pun tak berapa nak ingat sangat apa yang jadi dalam mimpi tuu , rasa macam semua benda jadi cepat sangat . mungkin saya rindu arwah . tah laa sedar sedar je air mata dah mengalir .

saya suka lagu nie , err memang ada kaitan sangat pun kan . okey please get t0 kn0w me guys ! saya bukan laa perempuan melayu sejati sebab saya ada mixed sikit s0 i'm just half malay girl . haa baru taw ? tuu laa siapa suruh tak pernah ambil taw .

ini menyebabkan saya mempunyai minat yang agak mendalam terhadap lagu atau cerita atau artis selain dari melayu . ayat skema nak mapus , t0l0ng tampar pipi saya sekarang juga . eh nama pun satu malaysia kan s0 s0k0ng laa semuanya pun ad0i .

saya sikit pun tak kisah tentang pandangan orang , kalau dah kena dengan taste saya memang saya akan suka gila gila . ehem sebenarnya nie pr0ses sedapkan hati sendiri . saya rasa tak sedap hati . lagi 2hari tinggalkan key ell , h0pe everything will be fine .

all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD