wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

the end

takde yang kekal , semuanya sementara

cuti dah habis , kembali beraksi kat kem plkn ye wan zulaikha . eeiii tak mau tinggal perlis , argh tak mau balik plkn .  esok hari yang paling tak disukai . memang hilang segala jenis mood comel yang ada . hmmm kaki takde perubahan lansung . still the same .

tidur puas sepuas puasnya hari ni , dah puas tidur baru bangun tidur . p urus segala urusan yang tak terurus lagi . keluar dengan kakak plus adik plus member member .yang lama masih diingat , yang jauh masih dirindu , yang ada masih disayang .

terima kasih mak tercinta sebab dah masakkan ketam tiga rasa yang super duper sedap untuk anak 'langkawi' mak ni . haa lupa nak mention , sekarang ni bukan setakat musim mengundi je tapi musim pelam harum manis tau kat perlis ni .

saya dah makan satu eh dua eh dua setengah biji pelam harum manis yang tak cukup manis . better than nothing , boleh laa setakat nak lepaskan rasa mengidam tuu . padahal pulun sampai tak mau mau tera tuu pun . ni yang nak terkeluar loghat penang eh loghat perlis sejati ni .

everytime saya bercakap , mesti akan tanya asal daripada mana . sampai satu tahap tuu macam nak je jawab asal dari paris ke korea ke . most of the time memang akan dipanggil budak penang . tak tau laa kat mana yang penang-nya .

last but not least , saya dalam proses menghilangkan satu per satu masalah yang wujud dalam hidup saya dan membuat rancangan yang penting untuk hidup saya . masalah yang pertama ialah plkn so nak habiskan plkn dulu secepat mungkin .

rancangan yang pertama ialah nak masuk form six . nak sambung belajar ni pun banyak betul dugaan . ada je laa yang tak kena kat sana kat sini . nak tukar sekolah tapi nak p sekolah mana pun tak tau lagi . kalau dah susah susah sangat tak payah belajar , kahwin je terus kan .

and this will be the end , maafkan saya banyak terbuat awak cemburu . dah penat bin letih laa nak gaduh gaduh pasal benda yang sama . nanti lepas saya settle masalah dunia saya tuu baru kita sambung gaduh ye awak . study elok elok untuk exam nanti , goodluck .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD