wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

honest

tak mudah namun tak susah

sekarang jam menunjukkan tepat pukul 3pagi dan saya masih belum melelapkan mata membaringkan diri merehatkan badan . saya mengantuk tapi tak boleh nak tidur . i don't know why . maybe sebab baru lepas had a bad conversation with few people .

tak senang nak be honest pasal semua benda , susah nak be honest all the time depan everyone . but nothing imposibble . actually this honest things ni saya ada belajar kat plkn . cuma tak diamalkan secara lansung lagi . baru mula nak bermanja manja dulu .

you know what , bila orang tuu be honest dengan kita , it's means dia percayakan kita . and for your information , saya ialah orang yang paling susah nak percaya orang especially orang luar even dah lama kenal . that's why susah sikit laa proses to be honest ni .

saya respect gila plus tabik spring toing toing kat seorang pelatih plkn yang being really honest to me . dia luahkan semuanya from the beginning till the end . seriously i can't do that such of things dengan orang yang saya tak berapa nak kenal tapi dia mampu buat .

memang unbelieveable but i started to love them . setiap hari kot contact dengan bebudak plkn . nak dapat kawan memang susah kot tambah pula bangsa lain agama lain bahasa lain . saya bertahan kat plkn pun sebab mereka semua .

btw sorry kalau saya terlanjur buat keputusan mendadak , just tak dapat nak sesuaikan diri . takde niat nak buat sesiapa terasa . bukan nak jadi selfish but saya tak mau jadi hipokrit . saya diam bila saya rasa saya takde benda nak cakap .

hmmm tak sangka pun boleh menaip panjang bin lebar setelah sekian lama tak buat camni . ni pun still mencurah curah idea dalam kepala otak tapi tak semua benda boleh dicerita eh ditaip untuk semua orang baca . i really can't wait to meet up with all my girlfriends to gosip-ing !


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD