wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

facebook

100% kaki online

ayat tuu digunakan time mula mula kenal facebook , memang tak boleh berenggang lansung kot sampai sekarang . sumpah banyak gila kenangan walaupun just dalam facebook je . hmmm actually 'birthday' facebook saya dah nak dekat , dah nak sampai umur 3tahun dah pun .

usya balik semua benda lama , delete semua benda lama , benda lama tuu benda dah lepas so tak payah diingat or disimpan . penat tau kena delete benda yang banyak gila tuu satu persatu . tak tau laa berapa jam kena delete baru nak habis semua tuu . tak pun maybe kena biar je laa kot .

dulu konon guna nama glamour gurlz eika , ala comel lotenya nama . tak terkira berapa puluh ribu orang yang asyik tanya nama sebenar . tengok mood juga kalau nak gitau pun , kekadang sampai kena main teka teka dulu baru boleh tau . kekadang sampai terkena ceramah free , kat batu nisan nanti bukan tulis nama glamour .

you know what , rasa lawak laa bila fikirkan balik dulu pernah jadi kak yong dalam facebook . semua orang panggil kak yong sebab ganas eh garang . kalau boleh dengan semua orang nak gaduh je . sampai kena main tuju tuju lagu bagai baru berbaik balik .

sebab facebook kita kenal , sebab facebook kita gaduh , sebab facebook kita putus kawan , sebab facebook kita lost contact , sebab facebook kita dah tak macam dulu . the moment bila semua benda nak take serious , pasal facebook pun boleh jadi kes .

btw , sekarang saya cukup bahagia dengan facebook saya . well who need the old one when we have a new one . demi kebahagiaan masing masing , saya dah unblock semua orang , saya dah accept orang yang add saya , saya dah enable followers , semoga berbahagia ye boleh stalk facebook saya .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD