wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

merajuk

ambil bantal tutup muka

kawan untuk dikawan , bukan untuk dimakan atau ditelan . kalau rasa lapar p masak sendiri kat dapur pastu makan sampai kenyang hati perut awak tuu . sumpah terasa gila ! camni laa kan buat kat member sendiri , hmmm masa dah buat awak berubah sangat .

hilang habis rasa rindu , eeiii tak mau jumpa jumpa dah . tak tau nak jaga hati orang pun at least respect ahh orang sikit . kfine y0u ask f0r it okay , we're d0ne ! jangan hubungiku lagi ini bisa jadi yang terakhir, aku ngerti kamu , kau tak ngerti aku .

lagi sebulan saya akan tinggalkan sabah negeri di bawah bayu dan kembali ke perlis indera kayangan tempat tanah tumphnya darah . err macam dah banyak sangat bela badan nie , pendapatan pun setakat untuk t0pup je yang di-supp0rt .

wahai result spm , awak nak keluar ke tak nie ? tak menentu betul bila tarikh nak keluarnya pun ad0i , saja je bikin wa semput . ramai pula laa yang tanya kat saya macam laa saya yang check paper spm , actually saya sendiri pun tak tahu s0 sila beritahu saya kalau awak tahu .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD