wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

st0ry

sukanya sy0knya ser0n0knya

tidur lambat nak mampus pastu bangun awal pagi nak mampus kalah time jadi pelajar sek0lah dulu . semuanya nak mampus . ish bahasa t0l0ng c0mel sikit wan zulaikha . t0l0ng tabik sikit kat saya sebab saya dah k0rbankan masa tidur saya .

saya hantar orang p kerja dan saya teman orang p kuliah . orang lain yang p kerja , orang lain yang p kuliah tapi saya je yang sibuk berbaju kurung . aduh baru start berjalan jauh sikit dah rasa macam masuk plkn . peluh kemain , lenguh kaki tuu tak payah kata laa sampai terluka kaki .

tak cukup dengan jalan kaki , semua public transp0rt yang ada semua saya dah guna sebaik mungkin . teksi , bas , m0n0rail , lrt , semuaya laa . akhir sekali balik bilik l0mpat atas katil tertidur terbangun tertidur terbangun tertidur terbangun sampai tak taw berapa puluh kali .

btw , hari nie saya spend berjam jam juga laa dengan pelajar um dari yang tak berapa nak juni0r sampai laa ke pelajar yang seni0r . sumpah memang happening nak mampus ! haha , kalah budak sek0lah f0rm 4 yang tengah h0neym0on tuu .

end of the day , kuch kuch h0ta hai dalam hujan . tak rancang pun nak main hujan tapi keadaan memaksa . guna payung pada mulanya tapi akhirnya basah lencun juga dalam hujan yang agak lebat tuu . baju kurung tak baju kurung , hujan mana b0leh dibiarkan .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD