wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

darling

12/12/12

lawa teruk tarikh hari nie . memang takkan ada lagi tarikh yang selawa hari nie sampai bila bila , this is the last one ever s0 make it lawa selawa lawanya please . jangan buat perangai c0mel hari nie , jangan cari pasal hari nie , hari lain in shaa allah ada lagi masa buat tabiat tuu .

h0bi terbaru lepas spm ialah mendarlingkan orang ! isu mendarlingkan orang nie dah jadi isu besar gila , ramai dah yang didarlingkan olah saya sendiri . pernah didarlingkan ? rasa apa bila didarlingkan ? cukup bahagia ? oh please d0n't take it seri0usly . 

saya darlingkan orang ikut suka hati saya . bila rasa nak darling , darling laa . tak payah laa sampai over melting pula darling o0i . saya darling bukan sebab nak tackle , saja darling untuk suka suka . ala darling je kan bukannya kata i l0ve y0u .

dan dengan itu ketahuilah bahawa orang yang balas darling-an saya ialah orang yang paling sp0rting dalam dunia dan saya sayang awak eh awak darling saya sampai bila bila . heee ,   biar gedik tapi bertempat jangan gatal tak kira tempat !


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD