wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

penat

masih lagi bercuti

awak , saya okey . saya cuma penat . saya penat sangat dengan awak . awak tak kenal erti penat ke ? awak taw tak penat tuu apa awak ? eeiiii , awak t0l0ng laa penat . tak b0leh penat banyak , penat sikit pun jadi laa asalkan penat juga . hmmm penat betul taip pasal penat nie .

makin nak habis spm , makin banyak dugaan . ada kawan tapi tak macam kawan . ada teman tapi tak macam teman . ada dia tapi tak macam dia . masa merubah semuanya . sabar wan zulaikha sabar , semua nie sampai spm jewp .

satu satunya benda yang saya nak sekarang ialah nak spm habis cepat ! t0l0ng laa cepat habis spm t0l0ng laa t0l0ng sangat . saya dah penat gila berhadapan dengan orang terlampau pandai berlak0n nie . t0l0ng laa berlak0n dalam tv , jangan berlak0n depan saya .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD