wechat id fastfuriousshop / whatsapp 01132088395 / online business shop for girls and boys !

MY SWEETHEART

deactivated

in shaa allah , i'm happy n0w

saya dah berpisah dengan faceb0ok , percaya tak ? saya dah lima hari hidup tanpa faceb0ok , percaya tak ? haha , memang takde siapa pun percaya orang yang gila online deactived faceb0ok . t0l0ng percaya , m0h0n percaya , sila percaya , oh percaya laa !

nak taw sebab ? nak taw kenapa ? nak taw punca ? tak payah banyak bunyi tak payah nak busyb0dy . faceb0ok saya kan s0 ikut suka hati hempedu jantung paru paru saya laa . saya dah jadi kuat tidur sejak dua menjak nie , jangan hairan kalau mata nanti bertukar jadi mata panda yang c0mel l0te tuu .

alhamdulillah dah takde lagi sad pers0n plus sad life with sad ending . dah hilang semua rasa yang pernah ada , meluat marah benci semuanya pun ad0i . cuma satu rasa je tak pernah ada , tak pernah rasa menyesal walaupun sikit sesikit sikitnya .

hmmm es0k saya dah start kerja part time . untuk tiga hari sebelum habis exam , lepas habis exam baru nak cari kerja untuk sebulan dua . masuk plkn tiga bulan pastu sibuk nak buat persiapan kahwin eh persiapan sambung study k0wt .


all she wanted was s0me0ne t0 l0ve her with his heart ♥

YANG BENAR LAGI BENAR TIADA YANG BENAR MELAINKAN YANG BENAR BENAR BELAKA xD